Welke zakelijke training zoekt u?

Professioneel Telefoneren2018-10-30T21:50:13+00:00
Waarom de Taaltrainer?Taleninstituut met selectie van de beste taaltrainersTaaltrainingen op maatSnelle en duidelijke communicatie

Professioneel Telefoneren

Het ontwikkelen van effectieve telefoonvaardigheden kan moeilijk zijn. De telefoon is het meest vertrouwde stukje technologie op de werkvloer, en het gebruik wordt vaak als vanzelfsprekend beschouwd. We denken vaak niet na over de manier waarop we met onze klanten spreken, de manier waarop relaties gevormd of verbroken worden en de manier waarop informatie overgebracht wordt. Het vermogen om op een nauwgezette, vriendelijke en professionele manier te communiceren is essentieel in het creëren van de gewenste indruk en het overbrengen van uw boodschap.

Is deze training geschikt voor ons?

Deze training is geschikt voor iedereen die telefonisch wil kunnen communiceren op een zelfverzekerde, efficiënte en vriendelijke manier. Ideaal voor mensen met regelmatig klantcontact, voor receptie- of telefooncentralemedewerkers, klantenservice, helpdesk, callcenter en secretariële functies.

Wat zijn de resultaten?

Aan het einde van deze training kunt u:

  • Een goede indruk van uzelf en uw bedrijf achterlaten en een beeld scheppen van complete klantgerichtheid
  • Vol zelfvertrouwen communiceren en klantvragen behandelen met hoffelijkheid, enthousiasme en vriendelijke efficiëntie
  • Telefoontjes op een gestructureerde en duidelijke manier afhandelen, een professioneel beeld scheppen met uw woorden en stem
  • Omgaan met ontevreden, moeilijke of zelfs agressieve klanten op een oplossingsgerichte en professionele manier
  • De juiste vragen stellen en berichten, klachten en vragen effectief afhandelen
  • Gesprekken afsluiten met het correct noteren van persoonlijke gegevens en een samenvatting van de gemaakte afspraken en opvolgacties

Hoe ziet het programma eruit?

  • Opbouwen van goede communicatieve basisvaardigheden
  • Werken aan een professioneel imago via de telefoon
  • Verbeteren van uw telefonische communicatieve vaardigheden
  • Telefoongesprekken zelfverzekerd onder controle houden
  • Omgaan met problemen en met ontevreden of kritische klanten
  • Persoonlijke ontwikkeling – oefenen.

Groepsgrootte

6-10 deelnemers per groep, afhankelijk van leerdoelen en onderwerp(en).

Duur

1 tot 2 dagen training

Kosten

€ 1.300,- per dag, per groep. Aanvullend 1 tot 2 dagdelen voorbereiding (voorgesprek, behoefteanalyse, maatwerkprogramma, materialen). Excl. 21% btw en reiskosten van de trainer (€ 0,28 per km.)

Waarmee kunnen we u helpen?